Ahir vaig moderar la primera
sessió d'aquesta experiència. Es va tractar de que, durant el matí, quatre
estudiants esposessin durant 15 minuts el seu treball (abans ens havien enviat
un resum de com a màxim tres pàgines). Després de la presentació de cada
treball, va intervenir el tutor o tutora. El moderador va apuntar algunes
qüestions possibles pel debat i es va iniciar un col·loqui obert entre
estudiants, professorat i el o la ponent, durant un màxim de 40 minuts.
Realitzar aquesta presentació
és obligatori pels estudiants del màster però la novetat és que ni existeix cap
tipus de qualificació ni l'assistència dels altres estudiats (i del
professorat) és obligatòria, tot i que sí recomanada. El treball per ser
avaluat haurà de ser presentat d'aquí uns 15 dies i serà corregit per dos
professors del màster.
Quan vam començar la sessió
teníem la incògnita de com funcionaria aquesta innovació. I va anar molt bé.
L'assistència va ser notable, el debat ric i participatiu, i les aportacions
pel ponent de valor. Vàrem tenir la sensació que havíem trobat una possibilitat
per realitzar un veritable intercanvi acadèmic.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada