dijous, 29 de maig del 2014

FI DE CURS

A la meva Facultat acabem les classes aquesta setmana. Aquests dies els estudiants estan nerviosos i atrafegats amb presentacions de treballs, finalització de tasques i lliuraments i preparació d'exàmens que els esperen el mes de juny.

 
Per la meva part, tinc un allau de tutories d'alumnat de la meva assignatura de grau que compagino amb tutories de l'estudiantat que es troba a pocs dies de lliurar el seu treball final de grau. En paral·lel vaig rebent noves de cara a juny i juliol: corregir treballs de fi de màster, formar part de comissions avaluadores de grau i de màster i presidir una comissió de selecció de professorat. Tot això es suma a les tasques habituals de recerca i de gestió (constitució del nou claustre universitari, per exemple).

 
Aquests dies són intensos i obren la porta a una de les tasques que em resulta més difícil: la correcció per a l'avaluació acreditativa. Crec que prefereixo l'enrenou actual als dies que hauré de dedicar a avaluar els i les estudiants.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada