Educar ha de consistir en acompanyar processos d'aprenentatge per ajudar l'educand a desenvolupar l'autonomia i l'esperit crític
dijous, 29 de maig del 2014
FI DE CURS
A la meva Facultat acabem les
classes aquesta setmana. Aquests dies els estudiants estan nerviosos i
atrafegats amb presentacions de treballs, finalització de tasques i lliuraments
i preparació d'exàmens que els esperen el mes de juny.
Per la meva part, tinc un allau
de tutories d'alumnat de la meva assignatura de grau que compagino amb tutories
de l'estudiantat que es troba a pocs dies de lliurar el seu treball final de
grau. En paral·lel vaig rebent noves de cara a juny i juliol: corregir treballs
de fi de màster, formar part de comissions avaluadores de grau i de màster i
presidir una comissió de selecció de professorat. Tot això es suma a les
tasques habituals de recerca i de gestió (constitució del nou claustre
universitari, per exemple).
Aquests dies són intensos i obren
la porta a una de les tasques que em resulta més difícil: la correcció per a
l'avaluació acreditativa. Crec que prefereixo l'enrenou actual als dies que
hauré de dedicar a avaluar els i les estudiants.
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada