dimecres, 21 de desembre del 2016

BONES FESTES



Ja som a Nadal, a les festes nadalenques que arribaran fins la diada de Reis. Aquestes festes hi ha qui les espera i hi ha qui voldria (i segons qui ho fa) desaparèixer durant aquests dies. Malauradament també hi ha qui desitjaria celebrar-les i no pot. Pels docents és un període de vacances tot i que hi ha qui desconnecta més i qui no acaba de fer-ho del tot. En el meu cas m’agafaré uns dies de festa, des del dia 24, i tornaré a “connectar-me” des de cap d’any.

Tinc la sort que podré gaudir de les festes amb la família, fins i tot amb els que viuen fora (ja se sap: tornar a casa per Nadal) i, tot i que les celebracions també suposen un cert estrès, el considero àmpliament compensat perquè jo sóc dels que tinc la sort de gaudir amb Nadal. Et desitjo molt bones festes... i, si ets dels qui voldríeu fugir: només et puc desitjar paciència. Aquest blog també farà vacances, per cert.  

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada