dimarts, 12 de novembre del 2019

APROFONDIR EN L’AVALUACIÓ CONTINUADA


Aquesta setmana viatjo a la Universidad San Jorge de Saragossa per impartir un taller sobre avaluació continuada. El curs passat ja hi vaig anar, pel mateix motiu, i ara m’han demanat una continuació per aprofundir en aquest tema, amb professorat que va participar en el taller del passat curs. Una vegada assentades les bases en el primer taller, ara ens centrarem en treballar des d’una perspectiva de seqüència formativa, ressaltant la importància de la doble i simultània mirada (la del docent i la de l’estudiant) i treballant sobre com dissenyar seqüències que afavoreixin la regulació de l’acció docent i l’autoregulació per part de l’estudiant, en cadascuna de les fases de la seqüència. Es tracta de fer servir l’avaluació per prendre decisions encaminades a millorar el procés d’ensenyament – aprenentatge.
Ara, ja jubilat, per acceptar una petició de col·laboració m’ho penso dues vegades i només dic que sí si el tema i el context em semblen especialment interessants. L’avaluació és, al meu parer, una de les peces angulars per a millorar la docència i la seqüència formativa una perspectiva potent per analitzar i planificar la pràctica. Per tant, cap a Saragossa.  

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada