Les acadèmies que ofereixen a l'estudiantat aprendre a aprovar, seguint estrictament el temari de determinada assignatura que s'imparteix en un centre universitari, és quelcom molt habitual en els estudis de ciències. Es tracta d'un ensenyament paral·lel que probablement resulti molt lucratiu per a les acadèmies que s'hi dediquen. Per a un nombre important d'estudiants són una bona oportunitat per "treure's" una assignatura.
Educar ha de consistir en acompanyar processos d'aprenentatge per ajudar l'educand a desenvolupar l'autonomia i l'esperit crític
dimarts, 7 d’octubre del 2014
NO PER HABITUAL...
L'altre dia vàrem recollir aquesta
publicitat davant de la Facultat de Psicologia:
Les acadèmies que ofereixen a l'estudiantat aprendre a aprovar, seguint estrictament el temari de determinada assignatura que s'imparteix en un centre universitari, és quelcom molt habitual en els estudis de ciències. Es tracta d'un ensenyament paral·lel que probablement resulti molt lucratiu per a les acadèmies que s'hi dediquen. Per a un nombre important d'estudiants són una bona oportunitat per "treure's" una assignatura.
Els estudiants han de buscar fora
per aprendre o, almenys, per aprendre a aprovar. Si aquestes acadèmies es
mantenen és, potser, perquè la Universitat no és capaç de preocupar-se realment
per l'aprenentatge del seu estudiantat. El fet que aquesta pràctica vingui de
lluny no hauria de ser un obstacle perquè el professorat i els gestors
universitaris pensem en el que està passant i en com podríem contribuir a
millorar un problema del qual les acadèmies en són el símptoma.
Les acadèmies que ofereixen a l'estudiantat aprendre a aprovar, seguint estrictament el temari de determinada assignatura que s'imparteix en un centre universitari, és quelcom molt habitual en els estudis de ciències. Es tracta d'un ensenyament paral·lel que probablement resulti molt lucratiu per a les acadèmies que s'hi dediquen. Per a un nombre important d'estudiants són una bona oportunitat per "treure's" una assignatura.
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada