dimarts, 2 de febrer del 2016

UNA SETMANA ENTRETINGUDA



Dilluns vaig passar el matí a la Facultat de Ciències de la Salut de la Universitat Ramon Llull impartint un taller sobre avaluació continuada i la tarda impartint una optativa d'un màster. Dimarts vaig tenir reunió del meu grup d'innovació docent. Dimecres vaig començar amb una reunió d'equip docent, vaig seguir amb una trobada del grup de recerca i vaig acabar amb una reunió de coordinació amb una professora. Dijous vaig començar amb una reunió al deganat i vaig seguir amb una tutoria de Treball final de Màster. Divendres el vaig dedicar a acabar de preparar el meu viatge de dissabte a la República Dominicana per impartir un màster i fer una conferència. A les estones lliures: correcció de treballs d'estudiants i posar  notes. En aquest període sense classes de grau, sembla que volem aprofitar el temps. Massa?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada