Educar ha de consistir en acompanyar processos d'aprenentatge per ajudar l'educand a desenvolupar l'autonomia i l'esperit crític
dimecres, 23 de novembre del 2016
TREBALLAR AMB CASOS PER A LA FORMACIÓ
En el marc d'un conveni signat entre el meu grup de recerca (EMA, Entorns i materials per a l'aprenentatge) i FEDADI (Federació d'Associacions de Directius de Centres Educatius Públics), els passats 17,18 i 19 de novembre vam participar en el XXXIV Congrés de FEDADI, celebrat prop de Madrid. Aquesta participació va consistir en dinamitzar el treball, en la sessió del 18 a la tarda, sobre quatre casos elaborats per membres de FEDADI (que ja es troben penjats a la web del projecte
Casos en xarxa: http://www.ub.edu/casosenxarxa/ca/#.WDVWHsl6B0w ).
La sessió va ser valorada molt positivament, el que torna a posar en evidència la potencialitat que té el treball a partir de casos reals per a la formació del professorat. Per la nostra part, va ser una oportunitat per conèixer experiències i idees d'un grup molt interessant de directors i directores de centres de diversos llocs d'Espanya, per aplicar i seguir aprenent de l'ús de casos i per difondre la web. La difusió ens sembla important perquè es requereix comptar amb més casos perquè la plataforma es converteixi en un recurs més útil. Aprofito per animar-te a enviar-nos algun cas.
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada