dimarts, 1 d’abril del 2014

LA SETMANA D'UN PROFESSOR UNIVERSITARI (6)

La classe de dilluns va ser una mica diferent perquè, amb una altra assignatura amb la que treballem conjuntament, vàrem organitzar una conferència sobre un projecte d'animació sociocultural d'una fundació dedicada a la integració social i a la millora de la qualitat de vida de persones amb discapacitat intel·lectual:

http://ensanti.blogspot.com.es/p/qui-soc.html



Després, vam fer una nova reunió del grup d'innovació docent: vam quedar per dinar i tot seguit ens vàrem reunir. Ens vam felicitar per haver estat reconeguts com a grup d'innovació docent consolidat per la nostra Universitat. La Rosa ens va explicar un projecte d'investigació sobre entorns personalitzats d'aprenentatge en el que està participant. Entre altres coses, vam revisar la web del grup:

http://www.ub.edu/transedu/

Dimecres vaig començar la docència a una assignatura optativa del Màster d'Investigació i canvi educatiu. Com sempre, la docència en el màster em resulta molt gratificant: els estudiants són pocs i amb un nivell que facilita la reflexió i l'aprofundiment.

La classe de grau de dijous la vaig realitzar amb normalitat però altres classes no es van fer perquè una part dels estudiants es va sumar a la vaga convocada contra la política de l'inefable ministre d'educació.

Divendres vaig tenir reunió amb la presidenta del comitè organitzador del VI Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI) que se celebrarà aquest proper juliol, i el comitè científic del qual presideixo.

Quan miro endarrere i veig com ha transcorregut la setmana (a la que cal afegir-hi tutories, alguna que altra reunió i tasques diverses) constato una vegada més que tinc una professió que m'obliga a tocar moltes tecles el que, si bé és cert que de vegades et fa saltar d'una cosa a l'altra abans del que voldries, per altra part et proporciona una varietat d'activitats i de responsabilitats, cadascuna d'elles interessants i, en el seu conjunt, personalment força enriquidores. Serà que m'agrada la meva professió.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada